diumenge, 1 de juliol del 2007

L’Escurçó negre "FLASH BACK"

A la Júlia, una amiga, li va agradar molt la sèrie, jo també em vaig divertir amb ella, i tot passejant pel youT vaig trobar aquesta escena en la qual surt l'actor/escriptor Hugh Laurie,
siiii...!!! el que interpreta al Dr.House ,un altre dels meus vip's.

Em va fer patxoca i us ho vull mostrar.

La Julia..., si passegés per aqui, ben segur que li agradaria veure’l,
encara que ella no sol freqüentar blocs pels que es passegen ànimes nagas... li fa yuyu...!!!




1 comentari:

Anònim ha dit...

Aquesta, càlida nit d’estiu, més que una ànima naga i des de fa dies, em sento una ànima en pena… i el cim de les meves debilitats culmina en la pràctica desaforada i nocturna del mahjong … com diria Bàldrick: a.c.
I certament, per aquest motiu em comunico aquí. M’he fet un tip de riure amb l’escena en qüestió i sempre em meravella el bon doblatge que sembla talment original amb tants mots díficils d’escoltar i tan autèntics. El video m’ha fet pensar en una altra frase memorable de l’Escurçó respecte Baldrick que a mi m’agrada moltíssim:
-Baldrick, és el pitjor pla des que en Lincoln va dir allò de “N’estic fins el capdamunt de quedar-me a casa. Anem cap el teatre”.

Pd. Inevitablement m’he endinsat en el youTubeBlackAdderVicius i no us perdeu “La veritat de l’escurçó”.
I en Baldrick és nascut un 15 d'agost...